عاشقان و دل باختگان

عاشقان و دل باختگان

assassincred

♥♥ما دوستان واقعی را در قلب خود جا کرده ایم,هر چند قلب ما برای بزرگان کوچک است♥♥  قلبی که دوست ندارد خاطره ای نیزندارد  اگر می خواهی بنده کسی نباشی، بنده هیچ چیز نشو  زندگی بهانه است من هوا را به امید همنفسی باتو تنفس میکنم  دلتنگ تو امروز شدم تا فردا فردا شدو باز هم تو گفتی فردا امروز دلم مانده و یک دنیا حرف یک هیچ به نفع دل تو تا فردا  ابر هم در بارشش قصد فدا کاری نداشت؟؟؟؟ عقده بر دل داشت... روی خاک خالی کردو رفت  باران که می بارد... دلم برایت تنگتر می شود... راه می افتم... من بغض میکنم... آسمان گریه...  آنقدر خودت را نگیر آنقدر با غرور و تکبر حرف نزن! وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد فکر نکن که تو فوق العاده ای شاید اوست که کم توقع است...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: reza nejat ׀ تاریخ: دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , assassincred.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM